

Palvelun parantaminen ja kustannusten alentaminen palvelukeskuksissa
Tämän resurssin on julkaissut AWS
Paranna asiakaskokemusta hyödyntämällä AWS AI -palveluita.On aika luopua vanhojen palvelukeskusten haasteista – pitkistä odotusajoista, väärin ohjatuista puheluista ja ratkaisuviiveistä. Ota sen sijaan käyttöön tehokas koneoppiminen ja tarjoa asiakkaille heidän tarvitsemiaan ratkaisuja.Lue e-kirja Palvelun parantaminen ja kustannusten alentaminen palvelukeskuksissa niin näet, kuinka voit hyödyntää AWS:n AI -palveluita: Vähentää kustannuksia itsepalvelutekniikoilla, Parantaa asiakaspalvelun tuottavuutta vähentämällä puhelun määrää, Tunnistaa liiketoiminnan parantamismahdollisuuksia keräämällä parempia vuorovaikutustietoja, Perustaa asiantuntevia puhelinkeskuksia ja tarjoa erinomaisia asiakaskokemuksia.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.
Toiminnanohjaus (ERP), Pilvi, Tuotto, Kulut, Työntekijät, Koulutus, Ympäristö, Asiakkuudenhallinta (CRM)