MarkLogic
flow-image

Varallisuudenhoito: Muutoksen hallinta 360° asiakasnäkymän kautta

Tämän resurssin on julkaissut MarkLogic

360-asteisesta asiakasnäkymästä on nopeasti tulossa olennainen tekijä, jotta talousjärjestöt ja varainhoitajat voivat kilpailla ja voittaa digitaalisessa taloudessa. Laajojen ja muuttuvien tietolähteiden integrointi on kuitenkin usein suuri haaste.Asiakkaan 360-näkymä on tullut tutuksi termiksi, kun organisaatiot käyttävät entistä parempaa tietojen analysointia, jotta ne voivat tallentaa asiakkaan käyttäytymistapoja ja tilimalleja kokonaisvaltaisesti, mikä johtaa entistä intuitiivisempiin tarjouksiin ja vastauksiin, vahvempaan tietoturvaan ja nopeisiin prosesseihin.Tämä Finextracin yhdessä MarkLogicin kanssa esittämä paperi perustuu useisiin keskusteluihin, joita käydään johtavien rahoituspalveluiden ja varainhoidon asiantuntijoiden kanssa. Ne kattavat keskeiset liiketoiminnan ja tekniset tekijät 360-asteen asiakasnäkymän luomiseksi, prosessissa voitettavat haasteet ja niistä saatavat pitkän aikavälin hyödyt.

Lataa nyt

box-icon-download

*pakolliset kentät

Hyväksy ehdot

Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.

Liittyvät luokat Toiminnanohjaus (ERP), Pilvi, Rahoitusteknologia, Rahoituspalvelut, Vakuutus, Tuotto, Ympäristö, Massadata

Muita resursseja MarkLogic