

Kaksi liiketoimintatiedon tyyppiä
Tämän resurssin on julkaissut Sage
Millaisia tietoja organisaation henkilöstö tarvitsee voidakseen suorittaa työnsä parhaalla mahdollisella tavalla? Yleisesti ottaen johtajat ja päälliköt pyrkivät keräämään strategista tietoa, analysoivat sitä, lisäävät siihen omaa tietämystään ja tekevät sitten usein kauaskantoisia päätöksiä.Muut kuin johtohenkilöt puolestaan hyötyvät eniten tehtäväkohtaisista tiedoista, jotka auttavat heitä hoitamaan yksittäisiä liiketoimintoja mahdollisimman tehokkaasti. Kaksi eri ryhmää, kaksi erilaista tietotyyppiä. Molemmat ryhmät tarvitsevat liiketoimintatietoa. Miksi siis yli 65 prosenttia kaikista organisaatioista on ottanut käyttöön vain strategisia liiketoimintatiedon hallintaratkaisuja, jotka auttavat tehokkaasti niiden johtajia ja päälliköitä, mutta jättävät muun henkilöstön ulkopuoliseksi?Tässä asiakirjassa käsitellään liiketoimintatiedon alkuperää, sen käynnistymistä ja sitä, miksi siitä tuli lähes välittömästi organisaatiojohdon yksinomainen toimialue. Tässä asiakirjassa käsitellään myös operatiivisen liiketoimintatiedon tarvetta, mukaan lukien tällaisen liiketoimintatietoratkaisun tarjoamat ainutlaatuiset ominaisuudet.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.
Toiminnanohjaus (ERP), Tietoturvaratkaisut, Teknologiatrendit, Työntekijät, Tekniset ratkaisut, Verkot ja viestintä, IT-tuotteet ja arvostelut, IT-palvelut, IT-suunnittelu ja -hallinta, Yrityksen resurssisuunnittelu, Massadata