

Nykyään prosessiautomaatio rakennetaan vähäisellä koodilla ja integraatiolla
Tämän resurssin on julkaissut ServiceNow
Innovaatiot ja digitaalinen muutos ovat kasvun ja selviytymisen edellytys tänä päivänä yrityksille. Yritysten on sopeuduttava nopeammin kuin ennen nopeaan markkinatilanteen muutoksiin luomalla uusia digitaalisia liiketoimintamalleja ja niihin liittyviä prosesseja.Niiden on myös muutettava olemassa olevat manuaaliset, tehottomat, jäsentämättömät prosessit automatisoiduiksi digitaalisiksi työnkuluiksi tuottavuuden vapauttamiseksi ja loistavien kokemusten tarjoamiseksi asiakkaille ja työntekijöille. Se on prosessiautomaation ytimessä.Muutosten kiihtymisen vuoksi yritysten on automatisoitava prosessit suuruusluokkaa nopeammin ja laajemmin kuin aikaisemmilla lähestymistavoilla on mahdollista. Tämä pätee sekä asiakaslähtöisiin liiketoimintaprosesseihin, jotka edistävät huipputason kasvua, että työntekijöille kohdistetuihin työprosesseihin, jotka lisäävät tuottavuutta ja tehokkuutta sekä parantavat tulosta. Nykyään onnistuneiden prosessiautomaatioaloitteiden on täytettävä useiden liiketoiminnan sidosryhmien tarpeet, mukaan lukien: Prosessien omistajat ja toiminnalliset johtajat yrityksen laajuisesti, Toimintojen rajat ylittävät muutosryhmäjohtajat., Monitoiminnallisten huippuosaajatiimien johtajat. , Prosessisuunnittelijat ja liiketoimintaprosessien analyytikot., Tieto- ja prosessityöntekijät. Lue nyt lisätietoja prosessiautomaatiosta tämän päivän todellisuudessa.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.
Toiminnanohjaus (ERP), Työntekijät, Ympäristö, Asiakkuudenhallinta (CRM)