

Yrityskaupat liiketoiminnan aikakaudella 4.0
Tämän resurssin on julkaissut Tata Consultancy Services
Kaupanteon ja integroinnin hallitseminen on nyt kilpailun kannalta välttämätöntä. Digitaalisten häiriöiden aikana toimitusjohtajiin kohdistuu valtava paine parantaa peliään. Käytännössä kaikki toimialat ovat siirtymässä suuren teknologiavetoisen muutoksen alkuvaiheeseen. Yritysten tehtävänä on puolestaan ottaa käyttöön innovatiivisia teknologioita, hankkia teknologiaa taitavia osaajia, päästä uusille markkinoille ja uudistaa liiketoimintamalleja. Koska tällaisten seismisten muutosten toteuttaminen orgaanisesti on vaikeaa, yhä useammat ymmärtävät, että kaupantekokyky on entistä tärkeämpi strateginen työkalu.Tehokkaimmat toimitusjohtajat eivät ymmärrä ainoastaan tarvetta omaksua innovatiivisia prosesseja, järjestelmiä ja liiketoimintamalleja, vaan myös sen roolin, joka yritysjärjestelyillä voi olla prosessin nopeuttamisessa.TCS ohjaa monia asiakkaitaan Business 4.0 -digitaalisen muutoksen läpi. Se määrittelee arvoehdotuksia, luo uusia liiketoimintamalleja, hankkii uusia asiakkaita ja luo eksponentiaalista kasvua. Lataa, miten et opi IT-integroinnin kuutta vaihetta ja Business 4.0:n neljä ensisijaista ominaisuutta.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.
Toiminnanohjaus (ERP), Pilvi, Työntekijät, Asiakkuudenhallinta (CRM), IT-palvelut